Oké. De kinek mi a valósághű? Szerintem nem sokan vannak akik valódi versenykörülmények között szereztek tapasztalatot, amit azután összehasonlíthatnak a szimben. No meg aztán ott van az is, hogy ahány szim annyiféle vezetési élmény. Alapokban hellyel-közzel azért megegyeznek, de mindegyik játékfejlesztő mást emel ki a játékában. Kunos pl. nagyon jó futóművet szimulál már-már tényleg olyan valóságosnak hat. A rF2-ben ez teljesen másképpen érződik és még sorolhatnám, de aki próbálta mindet az érti mire gondolok. Tény hogy a valóságban is különböznek az autók, a versenyeken használtak meg végképp. Már eleve minden autót egy adott pilótához állítanak. Tehát lehetséges, hogy a Hamilton féle Mercedes egyesek szerint nagyon jó, mások meg képtelenek lennének egy értelmes kört menni vele. Viszont vannak alap dolgok, jellegzetességek és ez akár egy F1 játékban is benne lehet. Szóval milyen valóságos élményt akar minden szimulátoros? Valaki minden szimben az iR-ben megszokottat keresi, van aki az rF-et tekinti etalonnak, stb... Szerintem aki igazán jó szimulátoros akar lenni az egynél fog kikötni és azt maxolja ki. És itt meg is van a válasz. A fejlesztők, lehet hogy nem szándékosan akarnak rétegekhez szólni, mert az az érdekük, hogy minél több emberhez jusson el a termékük, de a felhasználók előbb-utóbb úgyis csak az egyikre teszik le a voksukat, persze ahány ember, annyi féle, így végül mindenki megtalálja a maga kedvencét.