Én valahogy a keményebb pedálokat sokkal kényelmesebben tudom kezelni, igaz a féknél elsőre megszokást igényel, amikor átülök egy autóba, amiben más a pedálérzet. De a kuplungnál is jobban szeretem azt, ami keményebb, lehet azért, mert viszonylag érzéketlen vagyok ilyen téren, és nagyobb erő kifejtésénél jobban érzem mi merre.
A levett FFB-ről meg pont egy mostani tapasztalatom jut eszembe.
iR-ben a különböző autókhoz különböző erősséget kell beállítani, hogy még ne legyen clipping, és egy olyan kocsiból, amiben elég alacsony ez, átültem olyanba, amiben több, mint duplájára kell állítani, csak nem állítottam át.
Az első megcsúszást alig tudtam megfogni, mert nem volt semmi segítség, ami jó irányba fordítaná a kormányt, mint a valóságban akár, bármennyire is szétszervózott egy kocsi, hanem a kormány ellenállása ellen kellett küzdenem, ami persze szinte nulla, de mégis nagyon zavaró volt a felhúzott, segítő FFB helyett. Ez a nulla FFB ilyen nagyon alien dolog, amikor teljes mértékig tisztában vagy az autó határával, és kvázi izommemóriából megy minden. Na nekem ez nem megy.