Tessek, akkor ide teszem be, nem az iracing topikba, bar onnan a intravenasan taplalt elvakult idiotak mar kikoptak.
2 napja, ugy tizedjere elofizettem a iracingre, ugy 10+ ev alatt, kihasznalva a 20 dollaros eves dijat.
Mindig varom a csodat, egyre jobban, aztan egyre nagyobbat csalodok.
Kezdve az ultrabena ui-tol a fut a menu, de kilep, ha letoltesz valamit, majd ujrainditja magat, majd elinditod a jatekot, majd minden egyes vr iditasnal a HATTERBE feldob egy ablakot, hogy biztos vr-ben inditom, amit elo kell halaszni stb. Persze joval klasszisokkal kiforratabb mint az rfactor uj menuje ketseg kivul, de gyakoraltilag orrba szajba csak azt tolja vedd meg ezt vedd meg azt, amig par perc alatt ki nem talalod, hogyan lehet megszabadulni ezektol. Az elozo evezredes kulsoje azert megvan termeszetesen. Egy dirt-os reszt, gyakorlatilag nem tudtam elinditani AI-val, de azzal is meggyult a bajom, hogy egyaltalan egy ures palyan tudjak menni a megfelelo autoval ami "dirt" vagy rallycross.
De mivel engem ugye csak a vezetesi elmeny erdekel letojom a fentieket, letojom a endurace raceket, csak elvezzem. A grafika nem mai, kb assetto alap gyari szintu, de meg annal is kevesebb poligonnal. a 10 eve is benne levo ingyenes lime rock palya (amit tudtommal sokszor feljavitottak) tele van grafikai illesztesi hibakkal a fuvon nagyon, de az egyik verziojaban meg az aszfalton is csak egy nagy kek lyuk fogad...
Mas palyan nem futottam bele ilyesmibe, de a kobaltaval faragott kanyar ivek azert meg nekem is fajnak, persze cserebe jo gyors igy hasonlo beallitasokkal tudtam tolni vr-ben mint assettoval, ez ugye pl az ams2-re nem mondhato el.
A gumicsikorgas, vagy hivjuk barhogy ami jobban hasonlit ket smirglipapir osszedorzsolesehez a mai napig ugyanolyan szar mint 10 eve volt es az osszes autonal amit probaltam ugyanaz. Persze aki ezen nott fel annak biztos szogaltat informaciot mennyire megy a csuszas hataron, nekem ismet semmit, de ez talan szokas kerdese. Erdekes modon mas jateknal nem esett nehezemre megfejtenem, mikor es hogyan es miert nyikorognak ezek a gumik. Vegre mukodott az ffb, mint kiderult anno a regi kormanyokkal sosem volt alapbol mukodokepes nekem, mig egyszer valamiert tenyleg ugy indult el, hogy tette a dolgat. Nem jartam utana jobban hiszen addigra elment tole a kedvem mas okokbol, szoval mondjuk egyeni hibanak. Igy DD-s kormanyt hasznalva semmi extra nincs benne, mukodik, nem zavaro, teszi a dolgat. Nagyreszt ez is szokas kerdese, de mivel az olyan szintu finomhangolas illetve megoldas egyik jatekban sincs mint amit assettobol ki lehet hozni, igy konfiguralas teren meg mindig az az etalon vegeredmenyt nezve.
A lenyegre terve legalabbis szamomra a vezetesi elmeny (ami szinten fugg ki melyiken nott fel) nem hogy az rfactor, de egy ket jobban sikerult ams 2 autohoz kepest is szar. Az sem valtozott, hogy az egyik legnepszerubb ingyenes auto mx 5 is joval konnyebb uton tartani mint pl assettoban meglepo modon es ez az iracinges elerem a csuszas hatart, majd vilagvege erzes sem valtozott, tehat alapjaiban vezetni ugyanolyan volt mint reges-reg. Az oval palyan startnal balra lecsuszo dizel (jetta talan), meg igen vicces. AMS rajongoknak mondom itt nincs tultolva a fuvon autokazas, utcai gumikkal teljesen iranyithato marad minden, nem ugy mint az ams korcsolyapalyaja :)
Biztos vannak erossegei a jateknak, kozvetites teren, endurance lebonyolitas, kulonfele aprosag, gumi melegedes aki erre izgul, fekhofok stb. De vezetesi elmenyben sehol nincs egy rfactor-hoz kepest, legalabbis, ahogy az autok mozognak, sot igazabol egyik jatekhoz kepest sincs elorebb, gondolok itt akar ams2-re, assettora, Mindegyik kicsit mas, mindegyikben valamelyik auto jobban sikerult mint a masik, csak ha ez nagysagrendekkel dragabban adjak a tobbinel elvarna az ember nyujtson is valamivel tobbet a fizetett reklamokon kivul amivel tele van a net, de igazabol nem. Sot hosszu lenne a lista amiben elmarad a tobbitol, de kinek mi a fontos, biztos mas meg ugyanilyen pozitiv listat is ossze tudna allitani amit a tobbi nem tud, csak azok lathatoan engem pont nem erdekelnek egy jatekban :)
Mig regen volt egy olyan teveszmem, ha mar ennyi penzt kidob valaki erre, akkor azert csak rendelkezik valami szimulatoros multtal, plane itt az elsokent bevezetett incidens szamlalo miatt. De a ket nap alatt az egyetlen multis probalkozasom (igen mx5 mazda) a madj 20 emberbol 5 vegig sem ert a palyan a harmadik hely mar 2 masodperccel lassabb koridoket ment mint mi az elen, a masodik hely meg kb 4 szer probalt kiforgatni az elrol ezzel 7 incidens pontot osszehozva nekem, szoval itt sem jobb a helyzet mint egy publik need for speed szerveren. Persze erre jon a szokasos reakcio ha magsabb divizioba megyek, akkor az mas vilag, igen ugyanugy mas vilag mint az ingyenes srs app-pal assettoban, felteve, ha itt meg ott is osszejon eleg ember, hogy tobb split induljon. (es esetleg nincs szinthez kotve az indulas)
Osszegezve aki hasonloan gondolkodik mint en, aki nem veszi tul komolyan ezeket, csak random idoben a leheto legtobb fele versenyen, a legjobb tarsasaggal, gyakorlatilag gyonyoru jatekkal (hala a kozossegi shader patcheknek, + content manager) a legolcsobban, a legtobb minosegi auto+palya komboval akar jatszani, a leheto legtobb online emberrel akkor assetto meg a mai napig merfoldkovekkel elorebb jar ilyen-olyan okokbol a tobbitol, szoval azzal nem lehet mellenyulni. Persze jo lenne mar igy 6 ev utan ujat latni, hasznalni, igy ezert inditgatom az ams2-t. De lathatoan a tulfizetett gyari kulimunkasok akik keszitik ezeket a tartalmakat a jatekokhoz, jo par lelkes modder felulmulja, mint autok, mind palya teren, plane, ha osszeallnak harman negyen.
A sok eve beharangozott a.i is nekem csak par palya-auto komboval jon be, meg csak nem is az osszes ingyenes tartalommal lehet elocsalni...
Gondolom most par nap alatt szereztek tobb ezer elofizetot, nem csodaq koztuk nekem is a nevem mellett mar jo nagy szam szerepel, mert ugye azt nem engedi atirni, hanem (szerintem amit a bankartyanal megadsz) hasznalja. Bar ugye ha emlekztem volna ra oda is azt irok amit csak akarok, senki nem ellenori.