Egyre jobban megdöbbenek az Automobilistán. Kiprobáltam a V8-at Ipswich-ben. (queensland-i pálya). Emlékeztem anno valamelyik riporter azthiszem Skaife volt az vagy Murphy, (mind1).mondta, hogy nagyon nehéz itt beállítani az autót mert az első 3 kanyar nagyon darálja a gumikat. Ha gyorsan esel be a kanyarba akkor a bal első nyíródik ki, ha sürgeted a kigyorsitást akkor a bal hátsók égnek el. (Sok a jobbos kanyar ugye) próbáltam óvni a gumikat miután a poleból a rajtot Webberesre véve 4.re estem vissza, 2-őt előzve beálltam az első mögé gumit óvni. Első két kanyarban arra vigyázva, nehogy elkopjon az első, óvatos féktáv, kocsit szépen balanszírozva az íven. A 3. és utsó kanyarban pedig a kigyorsításra figyelve , ne forogjon el a segge. Fél óra, Soft gumi. Utsó 3 körön próbáltam megelőzni az elsőt, sikerrel de azonnal kivégeztem a bal gumikat úgyhogy vergődtem mint macska a centrifugában az utsó 3 körön. Leírva vsz nem izgalmas de egyre jobban ledöbbenek mennyire élethűen csinálták meg a fizikát pedig rf1 motor dolgozik alatta(tömegmozgással való gumi menedzselés). Ami nem rossz de ismerjük a hiányosságait. Kajak le a kalappal a készítők elött.