A kormanyon gombokkal (G25 gyari lehetoseg) allitom fizikalisan (nem driver), amibol 4-et lehet alapbol valasztani (270, 540, 720, 900). Ez elvileg annyival jobb, hogy az FFB vezerlest is erre allitja (arra az elfordulasra osztja el a "reszleteket").
Az AC nalam is allitja, de az teljesen mas stilus.
Kicsit trukkos, a teljes fordulatot osztogatja el, es azzal korlatoz, az FFB vezerlest elvileg nem piszkalja. Meg is van a hatranya. Pl.: ha 360-as egy auto, akkor 360-ig mukodik a kormany, addig szamolja, addig linearis stb., utana hiaba forgatom, nem tortenik semmi. Vagyis jon(ak tunik).
De meg sem, mert egy 360-as F1-en, olyan keves kormanyszogen, ugyanolyan FFB gammak (erzekenyseg, kemenyseg, reszletek) jonnek at, mint egy 900-as autonal (csak ez nem fordul addig).
Es atallitani sem lehet, mert nincs kormanyszog allitas:))) Eppen ezert nincs, mert automata:)
Persze jo az AC FFB, de azert mashol egy 540-es auto fizikalisan 540-re szamolt FFB-vel azert utosebb (gumi, felfuggesztes, reszletek):P