"Mellesleg, ha azt mondjuk, hogy nincs szabad akarat, az kizárja a lélek létezésének lehetõségét, viszont ha aztmondjuk, hogy van lélek, akkor a kérdés ugyan úgy fennáll, a lélekkel együtt szabad-e az akaratunk, vagy így is visszavezethetõ minden döntésünk valamilyen azt megelõzõ tevékenységre, vagy a végsõ döntést attól függetlenül tudjuk meghozni valahogyan, nem kiszámítható módon."
Kijelented, hogy:
"ha azt mondjuk, hogy nincs szabad akarat, az kizárja a lélek létezésének lehetõségét"
Majd felmerül benned a kérdés:
"viszont ha azt mondjuk, hogy van lélek, akkor a kérdés ugyan úgy fennáll, a lélekkel együtt szabad-e az akaratunk"
De ez a kérdés nem áll fenn az elsõ kijelentésed fényében, mert, ha nincs szabad akarat - nincs lélek alapvetéseddel egyet értesz, akkor ha van lélek, az akaratnak is szabadnak kell lennie, hiszen, ha nincs szabad akarat, nincs lélek sem.