"viszont a táblák csúcsszegmensébõl jó pár évre számûzetésbe fog vonulni a Cook kapitány és a legénysége."
Ezt definiálni kellene. Mit nevezel csúcsszegmensnek? Marha drága, bonyolult dolgokat amibõl néhány százezer darabot adnak el összesen? Ebben az esetben mondjuk ha nekem lenne egy cégem én a csúcsszegmensbõl szeretnék kimaradni. Ha viszont csúcsszegmensnek azt nevezed ami a felhasználókért van (nem mindenkiért hanem a legszélesebb rétegért), és eladnak belõle évente több mint 20 milliót, nos ha ilyen cégem lenne én ebben szeretnék részt venni. Szóval mi a csúcskészülék? Amit vers szeretne? Nekem az pl nem kéne az evidens hátrányai miatt. Amit morden szeretne? Nekem az sem kéne a rengeteg hátránya miatt.
Szóval én továbbra is azt gondolom, hogy mindenkinek nem lehet megfelelni, nem lehet olyan terméket gyártani ami lefedi mindenki igényét. Pontosan pozicionálni kell egy célcsoportra és azt kiszolgálni itt már csak az a kérdés, hogy a megcélzott célcsoport egyáltalán mekkora!