A játékban nem tudtuk közvetlenül irányítani a csapatainkat, hanem csak megadhattuk a feladatokat és õk tetszõlegesen végezték el azokat. Például egy szörnyre nem tudtunk ráklikkelni és lecsapatni valakivel, hanem vérdíjat tûztünk ki a fejére és vártuk az eredményt. Nos, ebben a világban játszódik a Paradox Interactive és a Cyanide legújabb stratégiai alkotása, az Impire is.
A játék amolyan Dungeon Keeper klón lesz, melyben szintén a birodalmunkat kell megvédenünk a hõsöktõl. Ennek érdekében minden rosszaságot bevethetünk és számos lényt küldhetünk a nyakukba. A fõ karakter a Báal-Abaddon nevet viseli és egy vérbeli démon lesz.
Az Impire jövõ év elején jelenik meg.
Forrás: SG
----
A történet azzal kezdõdik, hogy egy gonosz varázsló, Oscar van Fairweather át akarja hívni az egyik legfélelmetesebb gonosz lényt, Báal-Abaddont a másvilágról, azonban a varázslat egy kicsit félresikerül és a hatalmas bestia helyett egy inci-finci törpe imp képében sikerül a gonoszt megidéznie, akinek ehhez persze egy cseppet sem fûlik a foga. El is határozza, hogy ha törik, ha szakad, csak feltápolja magát igazi szörnnyé. Itt kezdõdik számunkra a játék. Az Impire egy egészen érdekes bázisépítõs RTS, RPG hibrid, valójában nagyon nehéz bárhova is besorolni, kicsit mindenhonnan kilóg. Például az imp karakterfejlõdése RPG-szerû, de ha több harcossal együtt elindul kalandozni, az már RPG és RTS keverék (mert az imp ekkor is tapasztalati pontokat gyûjt), míg ha egy-egy kóbor portyára küldi csapatát, az inkább RTS jellegû. Ez alatt az impünk építgeti földalatti birodalmát, ami egyszerre RTS és bázisépítõs stratégiai menedzsment. A föld alatti építgetés mellett impünk is felmehet kalandozni a felszínre, de felküldhetünk rablócsapatokat is, míg ezalatt a mélyben építkezhetünk, kutatgathatunk és harcolhatunk. A játék nemcsak egyjátékos, hanem max. négyszemélyes multiplayer módot is tartalmazni fog. A Cyanide Studio játéka várhatóan 2013 elsõ negyedében kerül a boltokba.