Az egy rossz vicc, hogy 50 km-rõl este fél 7 után nem tudok tömegközlekedéssel hazajönni. Meg az is, hogy mondjuk aki nem egész 40 km-re jár innen dolgozni, ha vonattal akar menni, csak átszállással tud, ráadásul hiába jársz 6-ra, 4:45-re ott vagy. És hiába végzel 2-kor, hazafelé csak negyed 4-kor indul a vonat. De délutánosba, meg éjszakásba se érsz be ésszerûbben.
Na, meg a helyi buszközlekedés...
Persze a fõvárosban nem annyira szar, legalábbis amíg ott laktam, addig olyan vonalakon jártam, ahol jött a busz 10 percenként, a metró, meg villamos még gyakrabban.
De lassan (lassan???) tényleg pont azt az autósréteget fogják ellehetetleníteni, akik nem fényûzésbõl járnak autóval, hanem mert nincs más lehetõségük.
Ha lenne normális tömegközlekedés, nem lenne ennyi nyávogás. Az autósok fognák magukat, és átülnének vonatra, buszra. De nincs!
Maga a területi rendszám nem lenne hülyeség tényleg, de ezzel kapcsolatban meg a #60-as hozzászólással értek egyet. Bár ekkora országban a járási rendszámok helyett megyei is megfelelne.
De persze, csak a pénz kell (#54). De akkor ne ezredszer is az autósokat vegyék elõ, hanem a képviselõi pénzeket (egyáltalán, milyen képviselõ az, akinek mondjuk két év alatt van 3 felszólalása, meg ilyesmi?), meg a dolgozni nem akarók segélyeit.