Egyelőre nem sok szerepe van a pénznek a játékban. Vásárolni igazából nem kell, a jobb cuccok találva lesznek és jutalmul kapja az ember, a boltiak pedig a nyomukba sem érnek majd (még a neves spéci cuccok sem).
Egyszerűen nincs mire költeni, nem túl jól vannak belőve az árak és így feleslegesen sok, elköltetlen zseton gyűlik össze a játék végre (mit a végére, már a közepén több volt mint ami addig kellett és utána felhasználásra került pedig csapattal bandáztam, msot meg tényleges szólóban még annyira sincs késztetés a pénzszórásra).
Talán majd valami kiegészítő változtat ezen, mondjuk pénzért bekerül a respec (az utóbbi évtized minden RPG-jében ha nem volt ez benne eleve akkor később betették a sok sirám miatt), hogy legyen ami kicsit fogyasztja az egyre duzzadó pénzhalmot, netán valami egyéb opció aminek fontosabb szerepet szánnak a készítők a jövőben.
Egyedül a fortress visz némi pénzt kezdetben, de az közben hoz is nem keveset (és ahogy törődik az ember vele, úgy egyre többet és többet). Nincs nagyon mire költeni. Enchant-oti én speciel csak a spéci cuccokon szoktam alkalmazni, nem nyomattam enchant-ot csak azért hogy legyen, hanem eleve neves tárgyak közül amire lehetett és volt értelme, azt tuningoltam tovább ha használni akartam. Enchant alapanyag is elképesztő mennyiségben gyűlik, mert folyton belebotlik az ember olyan ellenfélbe, tárolóba ami tele van velük.
Második játékomnál ezért eleve el sem teszi a karakterem a nem nevesített cuccokat/általam használni kívánt tárgyakat mert enélkül is dögivel van pénz azt úgysem lesz elköltve és még így is nagyon gyorsan gyűlik a zseton. A nevesített eszközök meg mennek a ládába, eladni felesleges mert pénzhiány probléma nem üti fel a fejét úgysem.