Könnyen megeshet, hogy a patch okozott galibát. Egyes modokkal amik már megjelenés óta elérhetőek, például egész hajmeresztő dolgokat tudnak csinálni vagy szétcsapják a játékot.
800 pénz azért nem a világ vége fenntartási költség címén. Alapból 400 pénzbe került a 8 védelmi zsoldos kétnaponta (darabja 50 zseton volt). Duplázva sem egy nagy összeg. Az tudja megnyomni a költségeket, ha harcolniuk is kell mert támadás ér és esetleg a támadók sikerrel járnak, lezúzva valamit amit már felépítettél.
Nincs esetleg egy vendég a helyszínen aki negatív hatással van a helyre? Ezt ugyanott tudod megnézni ahol a quest-ekre lehet küldeni a companion-okat, illetve ahol kísérgetős melóra mehetnek.
Egyes vendégek nagyon negatív hatással vannak a biztonságra és ismertségre, mások inkább pozitívak. A negatív hatásúaknak lehet fizetni hogy elhúzzák a csíkot, máskülönben napokig egyre nagyobb mértékben csökkentik a bevételeket. Szintén negatív hatással tud lenni a bevételre ha nem kerül teljesítésre kísérős feladat (akár fizeted akár elküldesz egy companion-t azok megoldhatóak de lehetnek negatív hatásaik is) megadott időn belül.
A GoG verzióban ezzel nem találkoztam, bár arra még nincs kinn a hotfix, csak az 1.3-as patch (ami kemény 80 mega volt, nem az a sok száz megás mint a steam-es verziónál). Igaz GoG verziónál sok egyéb hibát sem tapasztaltam amit javított a patch...