Szerintem te csak az MMO-k kraftolas tapasztalatait latod.
Nem egy jo craftrendszer volt felepitve pl az NWN modjai kozott, ahol heteken at honapokig tartott a craft, raadasul ugy volt megcsinalva, hogy pl a nyersanyagok nem is voltak megtalalhatoak minden teruleten, hanem a joval magasabb szintu targyak alapanyagai, csak es kizarolag a szinthez igazitott volt, tehat nem lehetett az igaz, amit irsz "a paraszt gyerek (nem pejoratív), elmegy szerencsét próbálni megöl sok szörnyet és hoppp, nulla tapasztalattal megtanul teljes vértet készíteni 1 óra alatt, amit ennyi idõ alatt le is gyárt, úgy hogy nincsen kovácsmûhelye."
Jah csak elotte kell am, banyaszni, kiolvasztani az ercet, a dragakoveket,vagni, csiszolni, kulon otvos mesterseggel az aranyat olvasztani formaba stb. Es kozben a tapasztalat megall egy szinten, nem tudsz fejlodni, mert a szinted nem elegendo, hogy elmenj mas helyekre mert a mobok leolnek pill alatt, mikozben mondjuk egy rezgyurun kivul semmit nem tudsz elkesziteni es amely itemeknek a max erteke sehol sem eri el a jatekban talalhato itemek folotti erteket es alacsonyabb a tulajdonsaga a spec itemeknel.
Amugy olyan jatekkal meg nem talalkoztam, hogy tabortuznel lehet fegyvert kovacsolni, mindenhol meg az mmokban is, ahol utalatos a kraftrendszer olyan helyet kell keresni, ahol ez megteheto a varosokban.