kb. mindenkinek van damage reductionje (általában páncélból). Ezenfelül különböző sebzés típusok ellen, különböző a reductionjük. Ergó ha valakinek 12-es dr-es páncélja van (és van nekik, hogy rohadjanak meg), ami mondjuk ráadásul csinos dr-rel bír az adott sebzés típusunkra, akkor hiába püföljük egy kisebb sebzésű fegyóval (vagy ököllel, by monk), kurvára nem fogjuk tudni megsebezni (max. crit-tel). Így vagy választunk valami brutál sebzésű (pl. kétkezes) fegyót, vagy olyan sebzéstípusút, ami ellen kevésbé védett, akkor meg tudjuk azé agyalni. Illetve vannak fegyók, amik ellen kevéséb érvényesül a dr, pl. az estoc stb.
Erre nagyon figyeljünk oda, mert úgy ledarálnak minket, hogy mégcsak. Mindig figyeljük az ellenfelek dr-jeit, ellenállásait, meg azt is milyen fegyókat hordanak és milyen sebzéstípust osztanak. Ugyanis érdemes a megfelelő páncélt felvenni encounterek előtt, ha tudjuk mivel állunk szemben. Ha jól toljuk, akkor a harcosaink sokkal effektívebbek lesznek vica-versa.
Mágusokat meg tartsuk hátul, ez evidens. Ha mégis bekapják, toljunk valami kábítós varit (második szinten van ami területre hat, de csak az ellenfélre, így nincs friendly fire, erre figyeljünk, hogy azt írja: Foe Aoe a típus) és húzzunk onnan. Pap mehet elöl is, ha jól van vértezve.
Ha ládákat és ajtókat akarunk nyitogatni, toljuk valakinek fel a mechanic skilljét, amúgy elég az athletics-re és variknál a lore-ra gyúrni.