A kozosseg csak akkor tudja megtolteni tartalommal, ha vannak celok amikert lehet kuzdeni. En pl pvp parti vagyok, teljesen hidegen hagy barmifele pve tartalom, de az en szemszogembol nezve, nincsen balancenak a legkisebb remenysugara sem, illetve a pvpn belul is az a total pure pvp, ami csak duelezgetesbol meg masok jutalom, vagy ranknovekedes nelkuli meszarlasabol all, abban en sem lelem semmi oromomet hosszutavon, kell vmi jutalmazasi rendszer, vagy "kinek nagyobb a breje" rendszer, amikert lehet kuzdeni, igy mindjart ertelmet nyer a pvpzes is, na ebben teljesen gyerekcipoben jar BDO. Ami meg ezmellett a legszomorubb, hogy en a koreai betaban figyeltem a frissiteseket, miket csinal a fejleszto, es megdobbento, hogy semmi olyat nem tesznek be, ami a hosszutavu szorakozast biztositana, inkabb tesznek be 1-1 uj classt, amire akkor lenne inkabb nagyobb szukseg, hamar kiadtak volna, mapot fejlesztenek, ami szinten jo dolog, de meg mindig semmi koze ahhoz, hogy hosszabtavra lekossek az embert, mert ami a lenyeg, nem adnak celokat, nincsen "politika" rendszere, es amikor az end game az agyatlan farmolasban meg egymas celtalan oleseben merul ki, az bizony nem egy hosszutavu szerelem ...:D Meg B&S-tol is jobban vartam ezt a jatekot, de ahogy elnezem a fejlesztoknek kell valami nagy pofaraeses ahhoz, hogy bucijukhoz kapjanak es elkezdjenek vegre ertelmes iranyba mozdulni, mert a nyugati ember ezt nem eszei meg, a grafikara nem alapozhatnak, ide tartalom is kell. Most nem azt mondom, hogy kezdetekben legyen tele annyi mindennel mint B&S, hiszen az mar egy kiforrott, evek alatt tokeletesitgetett mmo, de azert ettol tobb kell egy indulashoz, ha pedig meg messze allunk az "indulashoz", csak betazgatunk evekig azt majd lesz vmi stylt toljak elenk, akkor az megnagyobb bukovari lesz.