"A helyi idõ szerint vasárnap este lezajlott 9 perc 14 másodperces emelkedés a pályára állásig hibátlannak bizonyult".
Bár a pályára állás valóban sikeresen megtörtént, hibátlannak közel sem volt nevezhetõ, mivel a 80. másodperc környékén elszállt az egyik hajtómû a 9 közül. A fedélzeti számítógép észelve a problémát, önállóan beavatkozott a másodperc tört része alatt, és a maradék 8 hajtómû között újraosztotta a teljesítményt.
Az, hogy így is pályára állt a teherûrhajó szerintem - bravúros dolog az ûrtörténelemben, és a Sapce-X csapatát dicséri. Látszik, hogy mennyire odafigyelnek minden részletre és eshetõségre. Tudják, hogy komoly érték a jármû, és õk nem tehetik meg, hogy milliárdokkal dobálózzanak.
Egy magáncéget más elvek vezetnek, mint egy vízfejû állami szervezetet, és ez nagyon jót tesz az ûrhajózásnak.