Szerintem azért nem egyszerű a dolog, mert a légiharcot hagyományos fordulóharcra tervezik, amolyan II. világháborús szimnek, viszont a sebességek meg modern vadászgép-szimulátorosak. A modern légiharcban meg nincs fordulózás, legalábbis tudtommal. Itt jönne most jól egy modern szimulátorokkal is játszó emberke, aki tudja, hogy legalább szimulátor szinten mit klopfoltak erre össze. Star Citizenben összegyúrjuk a régit az újjal, és megbolondítjuk azzal, hogy közel 5000 km/h-val száguldozunk, állítható sebesség-szabályzóval. Hogyan lesz ebből légiharc csupa amatőr gamer ellen? Az egyik a csuszkáját beállítja max 1000 km/h-ra, hogy tudjon fordulgatni, a másik a csuszkát feljebb tolja, ő egy 3000 kilométeres tartományban harcolna. Nem tud megfordulni, de legalább pillanatok alatt eltávolodik a harctól, és nem is érti mi zajlik körülötte. Mindig sokkal szélesebb ívben fordul, cserébe mindig nyer akkora távolságot, hogy a másik nem tudja meglőni. Annyi marad, hogy szembe rohannak, több ezer kilométer sebességgel. És ezt kell megoldani olyanra, hogy élvezetes legyen. Én öngyilkos lennék, ha ezzel kellene foglalkoznom, határidőre. :D