• hajtómű hatékonysági görbék kerülnek hozzáadásra, így hajó típustól függően a hajtőművek veszteni fognak a hatékonyságukból légkörön belül
• a hajók egyedi aerodinamikai felülettel rendelkeznek majd ami függ a geometriájuktól, légkörtől, széltől és a sérült alkatrészektől
• ez az aerodinamika lehetővé teszi az átesést, vízszintes fordulásokat, sebesség vesztést szűk fordulónál és más “repülő szerű” jellemzőket a légkörben
• egy mechanika hozzáadásra került ami annak mértéke, hogy a gyorsulás mennyire változhat a hajtómű tolóerőtől . Ez nehezebb hajókat eredményez hasonló manőverezés mellett
• a manőverező és főhajtőmű közötti különbségeket finomították, hogy a lebegő hatás kevésbé érvényesüljön és előnyt biztosítsanak a légkörben az aerodinamikus hajóknak (pl Gladius)
• példa: a Gladius sokkal stabilabb lesz mint a Hawk, ami ugyan gyorsabban fordul de nehezebb irányítani
Fú de kiváncsi vagyok az ágyúgolyó aerodinamikájú heraldom hogyan fog muzsikálni. De még kiváncsibb vagyok, hogy egy caterpillar hogyan fog göcögni légkörön belül. :D Van egy olyan érzésem, hogy idővel kapni fog egy ki-be kapcsolható légterelő szerkezetet az orrára. Most ez a fantáziám. :P