A 10 év eléggé megtévesztő amúgy. Nem azért húzódik ennyire a fejlesztés, mert ilyen sokáig tartott megcsinálni '12 óta azt amit most látsz hanem azért mert időközben változott a scope (CR bácsi csak nem bírt magával :D ) , ami a 3.0 formájában materializálódott és elég látványos változásokat hozott (prgogen planet tech ami leginkább látszott), és ehhez sok mindent kellett átírni, változtatni, és ebből még sok minden folyamatban van, .
Pont ezért volt olyan nagy "lyuk" számunkra a 2.6 - 3.0 között amit csak "nagy aszály"-nak nevezett a közösség anno, ott látszólag nem történt semmi, valójában meg a 3.0-t tákolták ezerrel. Amióta az meg kijött azért haladnak, sokkal jobban mint előtte. Nem mondom, hogy elégedett vagyok ezzel a tempóval de látszik, hogy küzdenek mint malac a jégen és meg akarják csinálni azt amit kitaláltak.
Ami most blocker az a már elégtelen szerver performanciából adódó issuek, leginkábba desync. Erre ott van a csőben a server meshing amit év végére datált legutóbb CR (nos jó lesz az jövő év elejének is :D).
A másik meg a render, azt meg cserélik gen12-re vulkan apival megtámogatva.
Ezekkel meglesznek elég látványos javulást és fejlődést érhetnek el végre
"és elfogy a pénz..." Nos, a '19es évet profittal zárták, nem is kevéssel, a '20as pénzügyi jelentés még nem jött ki de az rekord év volt, és idén se állunk rosszul. Szóval szerintem a pénz miatt nem kell még itt aggódni.
Ja a grafikai beállításoknál a Volumetric Cloud Graphics-ot tegyétek medium-ra, így lehet nyerni egy kis fps-t Orisonon.