BTW, érdekelne hogy szerintetek hogyan lehet összehasonlítani két játékot, ami kb hasonló stílusú, jelen esetben legyen ez a kettõ mondjuk a Hotline Miami és a Max Payne 3, viszont:
- az egyiket több száz ember sokmillió dolláros költségvetésból csinálja hossz idõn keresztül (MP3)
- a másikat pedig 1-2 ember otthon összebarkácsolja
Én az egyiket fintorogva tettem félre pár óra után(MP3), míg a másikat bármikor szívesen elõveszem egy menetre(Hotline). Lehet év játékosa egy low budget cím, úgy hogy nincs benne 5 órányi minõségi átvezetõ amit csakis rengeteg befektetéssel lehet létrehozni(motion capture, stb)?
Valahol igazságtalanságnak érzem én is a Max Payne 3-al szemben, mivel abban összehasonlíthatatlanul több munka van, viszont alapvetõ dolgokat hibáztak el benne szerintem (pl. checkpoint rendszer), míg ugyanazokat a másikban tökéletesen eltalálták.
Persze a végén úgyis AAA cím nyer mindenhol év játéka díjat, mert sokakat elriaszt fos grafika, miközben mondjuk Mario-n és Wizard of Wor-on nõttek fel...