"Ne haragudj de a luxusautókat te hoztad fel, én BMW-rõl beszéltem és applerõl. (Azért halkan jegyzem meg, hogy a BMW viszont a Rolls Royce-ból tavaly többet adott el mint az elõzõ két évben összesen - idén várhatóan még többet fog). Azonban tény, hogy ne keverjük ide a luxusautókat. Az iphone egy prémium termék alá BMW és nem luxustermék alá Vertu."
"Szerintem tévedsz. Mert az apple csak iphonet gyárt? Nem. Ha úgy tetszik akkor BMW 1-3 kategória Iphone, Ipad Mini, 5-6 kategória Ipad, X termékcsalád Macbook, M-es termékcsalád = Macbook Pro és iMac Pro, stb stb. Nagyon leragadtál a telefonnál."
Szerintem meg nem tévedek. Egyrészt a BMW nyugateurópában gyak Suzuki szinten van elterjedve, helyesebben ott nem találsz egyetlen Suzukit sem, de mondjuk az autók meg 10% Bömös.
Én most csak a telókról beszélek, mert a számítógépek, laptopok piaca teljesen más, a tableteké szintén, ezért nem értelmezhetõ a termékpalettaúgy ahogy te gondolod, az Apple-nek gyakorlatilag nincs ilyen. És ezért él rá, hogy a Smarttal egyezik meg piaci szerep tekintetében.
"Tévedés. A globális IT válság mindig a standard tömegterméket gyártó vállalatokat érinti. (Lásd apple szárnyal, HP, Dell, stb szenvednek). Ugyanis mindig a tömegek érzik meg elsõként (vagy egyedüliként) a válságot, és õk azok akik gyorsan adnak le az igényeikbõl). A kibaszott drága (és jó) éttermek most is virágoznak - míg sok középkategóriás étterem (amibõl kurvasok van), problémába van mert az õ célközönségük érezte meg elõszõr a válságot."
Ha ez így lenne akkor a luxusautógyárak is még ind az alapítók tulajdonába lennének. Csakhogy ez nem így van, a Jaguar, Lotus, Lamborghini már mindenfajta "nemzetidegen" befektetõk kezében van.