Jogosan, a magas árak ártanak a gazdaságnak. Hiába veszik a gazdagok (az újakra gondolok, régiek esetén játszanak az autóbuzik is) a Merciket, attól még nekik is több pénzük maradna más dolgokra költeni (így a gazdaság más ágazatait is táplálni) ha olcsóbb lenne.
Egymásra épülnek a dolgok, hosszútávon sokkal egészségesebb (stabilitást jelent), ha mindenhová jut pénz, még ha kevesebb is.
Legyen akkora az árrés, hogy fedezze a jövõbeli fejlesztések költségét, azt kész. A marketingen kéne inkább spórolni, ismert cégeknek, már bejáratott márkáknak általában teljesen felesleges és brutális mértékû kiadás, az internet korában a felhasználói visszajelzések döntik el sikeres lesz -e egy termék vagy szolgáltatás, a reklám csak magamutogatás. Persze másként van ez új cégek esetében, de pont nekik nem jut általában elég a termékeik, szolgáltatásaik létének köztudomására hozására, pedig pont ez ami szükséges az elején, onnantól kezdve a nép dönt sikeres vagy bukás lesz valami.