Az a gond, hogy a legtöbb Tv-nézõ nem mai gyerek. A fiatalok kevesebbet TV-znek és inkább a neten lógnak.
Az idõsebbeknek már most is elege van a szupertudású, és marha nehezen kezelhetõ TV-kbõl. Õ be akarja kapcsolni, a kedvenc csatornájára váltani és nézni akarja. Ennyi.
Nem érdekli az iTunes, nem érdekli a net, nem érdeklik az extra tartalmak. Vannak olyan középkorú ismerõseim, akik arra sem képesek, hogy a Youtube-on megnézzenek egy filmet, mert õ csak TV-ben néz, inkább megvárja, amíg valahol valaki leadja. Egyéb netes forrásokat meg teljesen felejtsünk el.
Aki meg a netrõl néz filmeket (fõleg fiatalok) annak nem kell tv, ahhoz jó egy PC, egy tábla, vagy akár egy teló is.
Szal sok TV-t adnak még el, mert egyelõre olyan a médiafogyasztás, hogy fõleg az idõsebbeknek ez elsõdleges forrás. De egy erõs versennyel jellemezhetõ piacra, ahol pl még a Sony sem tud helytállni, betörni olyan termékkel, ami elvileg a fiatalokat (Apple szokásos célközönsége) célozza meg elég nehéz feladatnak tûnik.
Ahogy lentebb elhangzott az Apple viszonylag hosszú ideig árusít 1-1 generációt, az öszes versenytársa sokkal rövidebb termékciklussal rendelkezik.
Ha tehát megjelenik az AppleTV és ne adj isten tényleg új lesz, és innovatív, akkor fél éven belül lemásolják, másik féléven belül meg jobbat csinálnak nála.