Szerintem te tökéletes célpontja vagy az Apple marketing eddigi célcsoportjának:
Elõször is egész nap a neten lógsz, de zéró élettapasztalatod van, így nem fenyeget az hogy a cég termékeit objektíven ítéled meg, összehasonlítod valamivel, ezért váltasz, sõt valami belsõ, vagy külsõ egzisztenciális bizonytalanság miatt biztos pontot keresel az életben, amit az Apple, mint egy nagy család megad.
Ennél ráadásul többet ad, mert a rejtett ksiebbségi komplixusodat a cég nem titkolt elitista imidzsével sikeresen kompenzálja. Azt üzeni: vedd meg ezt a drága terméket, amit nem mindenki tud megtenni, birtokold ezt a kúl dolgot, tartozz ehhez a nagyszerû "nyitott"(höhö), fiatalos emberekbõl álló klubbhoz, az az légy örökké fiatal (legalább lélekben), tehát oldd meg egyszer és mindenkorra az életed azzal, hogy elindulsz a jó irányba!
És te ezt beszoptad. Kell-e rajtad kívül jobb bizonyíték, példa a célközönségre!?