Igen az a video, amit belinkeltél valóban tanulságos, és ha az autópályán csúcsforgalom van és lehetne menni, de sok az autó, akkor néhány mazsi pontosan így leveszi a forgalom sebességét, nem lehet 130-cal menni, hanem csak mondjuk 100-zal.
Azonban a városban milyen dugók szoktak lenni? Pl a nagykörúton okos munkásemberek elkezdik felbontani az utat az egyik sávban, majd természetesen elmennek früstökölni. És voila van 1 az az egy sáv. Hûvösvölgyi úton szintén van 1 az az egy sáv alapból, meg rengeteg lámpa a keresztforgalom miatt. Ha a szuperintelligens kocsik nem hernyózva indulnak a lámpánál, akkor sem fér át túl sok a köv váltásnál.
Nálunk intelligensebb átlagvezetõvel megáldott országokban meg a humán sofõr is képes egyszerre indulni a zöldnél, mert ott rájöttek, hogy nem azért van magasan a lámpa, hogy a daruskocsi se verje le, hanem hogy az egész sor lássa, amikor vált.
Szal örülnék én is a gyorsabb közlekedésnek, de az sajna nem azért nem fog megvalósulni, mert az emberek kukák. Illetve igen azok, de nem a sofõrök általában, hanem azok, akik pl. Pesten a forgalmat "szervezik".
Aztán nézzük meg, hogy mennyi a kocsik átlagéletkora nálunk, olyan 10 évre saccolom. A válság miatt ez csak növekedni fog.
Ha most már csak ilyen kocsit árulnának, akkor is 10 évnek kéne eltelnie, mire az autók többsége robotkocsi lenne.
Szal amirõl beszélünk az inkább 20 év múlva lesz, illetve lesz lehetséges, talán.