Itt két dolgot tisztán kell látni. Kiindulás: ha ez bosszantja az ürgét, akkor neki is nyilvám van autója, és azzal nem tud hova állni. Ha jól következtetek.
1.) Tegyük fel, hogy az ismerõsöd autója éjszaka ott állt a háza elõtt. Reggel az ürge szépen bebuszozik a munkahelyére, délután meg haza. Az autója még mindig ott áll.
Akkor mi a probléma?
Jaaaa, hogy õ is autóval szeret munkába járni, és zavarja, hogy mások is ezt csinálják? Hát, törvényt kellene hozni, hogy csak X.Y. járhat autóval, a többi pedig a PLEBS....
2.) Ez a pont a fontosabb.
Az, hogy óbudán is állnak a vidékrõl bejött autók, a probléma NEM ÓBUDÁN KEZDÕDIK!
Hanem ott kezdõdik, hogy már 20 éve évente parkolóhelyek ezreit szüntetik meg a kimondhatatlanul mocskos döntéshozók, a maradékot fizetõssé teszik, uatakat zárnak le, aminek hatására a forgalom áttevõdik máshová, mert a közlekedési szükségletet (munakhely-lakás-iskola-ovoda-orvosirendelõ-stb távolságot) NEM csökkentik, ez ugyanis magasan meghaladja az értelmi képességeiket, és egyébként is leszarják a kisember problémáit, nehézségeit.
Amikor egy területrõl kiszorulnak az autók, akkor a terület határai mentén még nagybb feltorlódás alakul ki. Erre a féregagyú döntéshozók hogyan reagálnak: hát tegyük azt is fizetõssé! Ettõl aztán még kijjebb szorul még több autó, még nagyobb lesz a zsúfoltság.
Az egész rendszerben egyetlen valaki nem hibás: az a kisember, aki örül, hogy nagynehezen talált egy munkahelyet, akármilyen messze a lakásától, de van munkahely! Közelebb nem talál, mert ez a szenny rendszer ilyen.
Nem azok a hibásak a torlódásért, akiknek az autója ott áll.
Van pár szervezet, amelyik küzd a közlekedés elmaffiásodása ellen. Évekkel korábban volt pár tüntetés is. Mit gondolsz, hányan voltunk? Kb. 20-an. A szarbatiport 3 millió autósból. Gondolom, az ismerõsöd sem volt ott.