"A PC-s gamerek meg annyira azért nincsenek kevesen, elég a wow elõfizetõit megnézni, és az csak egy játék."
Ne ezt nézd, manáger szemmel számolj. Ok van 11milla wow elõfizetõ, ez szép dolog, de a mérleg másik oldalán meg van mondjuk 2milliárd casual játékos, akik trendi mobil kütyün érhetõk el. Inkább becélozzák a nagyobb bázist, és tesznek a pár milliós rétegre. A mobil egy kattintásos vásárlás világában ráadásul talán kicsit megfontolatlanabbul is költenek az emberek, miközben sok apró filléres cuccal elárasztják õket pay for win modellben, míg a pc-n/konzolon szocializálódott felhasználók jó része ezért annyira nem rajong szerintem.
Ott a Zynga ugye, leg értékesebb kiadóvá nõtte ki magát facebookos szarságokkal... magasabb értéke volt mint AAA játék kiadóknak, akik pc-re és konzolra fejlesztenek.
A gyártóknak pedig folyamatos növekedést kell produkálni, különben a részvényesek véreset pisálnak. Ha egyik évben volt 100milkó profit, akkor ha köv évbne is csak 100milk profitot realizálnak, akkor át kell szervezni, leépíteni, optimalizálni, mert nincs meg a növekedés. Ha a pénz a gagyiban van, akkor gagyit fognak gyártani, futószalagon.