A Consumerist szavazásán az EA lett 2012 legszarabb vállalata. Megelõzték a Bank of America-t a döntõben 64/36% arányban. :-)
Az tény, hogy az EA termékek színvonala nagyon szar (mintha a célcsoport az ostoba 14-16 évesek lennének). Reklámmal (mint a veszteségbõl kiderül) és megvásárolt újságírói véleményekkel nem lehet ellensúlyozni a minõséget, bár kétségtelen, hogy a hype el tud adni olyan szarokat is, mint pl. az NFS vagy a lóbõr Crysis/FIFA, csilliomodik Sims stb.
Ami számomra ijesztõ, hogy az Ubisoft egy része is az õ kezükben van és a Popcap-et is megvették. Elõbbi azért gáz, mert egy erõs független, rivális kiadóval lehet kevesebb, utóbbi pedig azért, mert lehet, hogy EA-asítik (hiperszuper grafika, semmi tartalom) az elmúlt évtized egyik legzseniálisabb játékát.