Az egyszeri kóderek és grafikusok csak a kõmûvesek az építkezésben. A tervezõmérnök álmodhat akármilyen fantasztikus épületet ha statikailag összeomlásra van ítélve már építés közben. Sok olyan projectet adtak már ki amik csak a címük miatt lettek kiadva, "Nyúzzuk a frencsájzt hogy dõljön a lé!" szlogennel.
Persze hiába egy zseniális ötlet ha béna a kóder, és tehetségtelen a grafikus/animátor, mert a végtermék csak hígf*s lesz.
Nade! Hiába a legtehetségesebb kóder és grafikus/animátor ha a vezetõségben született ötleteket egy átlagos játékos körberöhögi! Amikor elõvesznek egy régi nagy címet, és a szélesebb közönséghez úgy akarják eljuttatni hogy gyakorlatilag kiherélik, és annyira leegyszerûsítik hogy csak a "játszd végig helyettem" gomb hiányzik! Ez már nagyon nem a kóderek és a sima "trógerek" hibája. Mert õk szólnak bele a legkevésbé egy komolyabb stúdióban a projectbe.
Nem divatból szidják az emberek a kiadói vezetõséget. Mert õk azok akik csupán marketinggel akarnak eladni szar játékokat, amikor csökkentett marketing költséggel, -amit a project tesztelésébe ölnének- sokkal minõségibb produktumot tudnának elõállítani, amit a vírusmarketing, a szájhagyomány, és a -nem pénzért- jó tesztekkel lehet reklámozni. Csak hát amíg a divatmajmoknak elég a marketing a nulla tartalom mellett, addig bizony ezek a nagy kiadók lazán megélnek a hülyékbõl.