Érdekes koncepciójú horrorjátékon dolgozik a Zombie Studios, mely õsszel érkezik PC-re, méghozzá az új Unreal motorral megtámogatva. Áll-leejtõs grafikát azonban nem szabad várni, a Daylightban egész más zabálja fel az engine erõforrásait.
Mûfaját tekintve a Daylight a manapság divatos Amnesia-féle vonalat követi, azaz egy kalandjátékról van szó, amiben, bár találkozunk ellenfelekkel, harcolni nem lehet. A történet szerint egy gyönge fiatal nõt alakítunk, akinek semmilyen háttértörténete, még csak neve sincs. Egy dolog biztos azonban: egy kísértetek járta elmegyógyintézet romjai között tér magához, kezében egy mobiltelefonnal, célja pedig, hogy kijusson, lehetõleg élve. A mobillal világít, keres nyomokat, szóval a telefon elég összetett eszköznek ígérkezik.
A játék történetét Jessica Chobot jegyzi, tudjátok, az a csaj, aki az IGN-nek is készít videoanyagokat -- micsoda meglepetés, hogy pont az amerikai weblap számolt be a játékról elõször. Chobot szerint a sztori nagyon kidolgozott, rengeteg titokról ránthatjuk le a leplet nyomozásunk során, miközben logikai feladványok megoldása segíti a továbbjutásban. Ugyanakkor a Daylight nem lesz hosszabb fél óránál. Hogyan fér hát bele egy összetett sztori egy ilyen nyúlfarknyi játékba? Egyszerû: az Unreal Engine 4.0-nak hála az elmegyógyintézet procedurálisan generálódik, azaz nem lesz két egyforma alaprajz és végigjátszás, minden menet alatt újabb és újabb nyomokat és infómorzsákat szedhetünk össze. A grafika az IGN-tõl származó két kép alapján nem nagy szám, de a program mindössze 20 dollárba kerül majd az õszi premierjekor, amibõl minden bizonnyal lenyes a Valve pár zöldhasút a karácsonyi leárazások alatt.