én amúgy nem értem: ez is promócióval gondolom bõven 9 számjegyû összegbe került (usdben). nem értek a játékfejlesztéshez, de mint laikus, úgy gondolnám, megvan a motor, a modellek, a vickek-vackok. a plusz tartalomhoz nem kellene más, mint +sztorit írni, színesíteni a környezetet, + szinkront felvenni - mindez a teljes addigi költségnek pirinyó hányadát tenné ki és a játékosok sokkal több tartalmat/élményt kapnának a pénzükért. na jó, behozza az árát így is, szóval a fejlesztõket nem sajnálom.
a vásárlókat már kevésbé értem. újra ilyesmit szerintem nem sokan játszanak. egy átlag crysis vásárló (vagy cod, vagy moh vagy akármi rövid szingli játékidõvel) hány órát multizik átlagban? beletesz annyi játékidõt, hogy tudja igazolni magának a játék újonnani árát? és ha már itt: jobb annyival a crysis 3 multija mint a második részé (vagy a cod yz mint a cod xy), hogy érdemes legyen rá beinvesztálni (nem grafika - játékélmény)? vagy az újjal játszanak a haverok is, nekem is kell?
félreértés ne essék, nem kötözködni akarok, tényleg nem értem. akinek van pénze, vágyik rá, vegye meg tõlem nyugodtan. csak nem értem az okokat, amikor ezer jobb (nem szebb) jelent meg a múltban és fillérekért dobálják az ember után.
emlékszem, mekkora volt a felháborodás, amikor a red faction 2 4-5 órát ígért. akkor úgy tûnt, ez tévedés, bukta. fene se gondolta volna, hogy ez lesz a sztenderd.
én is veszek amúgy rövid játékokat, játszom is õket - annyiért amennyit megérnek: pár fillérért sztímen.