Online nem nagyon, ott már évek óta csak egy pártucat fős keménymag van, amelyik elég tudathasadásos ahhoz, hogy egy Wreckfest című játékban csak ütközésmentes tiszta versenyeket toljanak. :D
Kár egyébként, mert a legutóbbi 2-3 peccs óta az irányítás és a törésmodell szerintem nagyon sokat javult (végre megint élvezni a versenyeket), a futamok után az XP- és pénzszámításnál pedig mintha végre a helyezést és az ütközéseket is figyelembe venné a játék, legalábbis kaptam már azonos mennyiségű pontot és lét tiszta első helyezésért és zúzásban gazdag közepes pozícióért is. Szóval végre nem hátrány, ha agresszívebben versenyzünk, bár ez az alkatrészjavítós rendszer még eléggé szúrja a szemem - felesleges klikkfesztivál az egész két verseny között, nem véletlenül szedték ki úgy ahogy van az egészet a multiplayer módból, szerintem szólóban sincs helye. Elég lenne szerintem csak az alkatrész-cserélgetős vonalat meghagyniuk, a pályáknak megfelelő felfüggesztés/váltó/difi kiválasztása legalább hozna egy kis agymunkát is a versenyekre való felkészülésnél (mondjuk ehhez elkelne egy térkép is mindegyik pályáról, hogy tudjuk milyen útviszonyokra és mennyi kanyarra/egyenes szakaszra számíthatunk).
Voltaképp játékmenetében lassan visszatér a progi oda, ahol 2015 nyara előtt volt, ami tök király, csak akkor tényleg nem értem, hogy mire volt jó az a szenvedős fizikai update-jük, azon túl, hogy cirka három évvel elcsúsztatta a játék kiadását. A Steam fórumon jelenleg ugyanis a kőrajongók között közszájon forog, hogy a fullos változat elvileg idén nyáron érkezik, a közeljövőben pedig jön egy, a kezelőfelületet átszabó frissítés, amit aztán egy optikai tuningos update, majd egy, a kész karriermódot behozó frissítés követ majd. Persze ki tudja, ezekből végül mi lesz. :)
A lényeg, hogy az utolsó (lenti) hozzászólásom óta szerintem sokat javult a játék, remélem most már tartják ezt az irányt, és idén végre tényleg kijön a "kész" játék, karriermóddal, Deluxe Edition tartalommal, kész pályákkal, optimalizálással, mindennel.