Az irányítást remekül belőtték (assistok mellett billentyűzettel is tökély), a Sandpit (meg a többi fejlesztés alatt álló map) sokat fejlődött-szépült, érzésre talán még a három AI szint is változott egy kicsit, Class A-n legalábbis mintha durvábbak lennének valamennyivel, mint C-n. A legfontosabb viszont, hogy nagyon-nagyon odavág a zúzás a versenyek alatt, szinte minden futamon van olyan durva ütközés vagy momentum amit szívesen visszanézek replayen.
Az új testreszabási vonalban van potenciál, persze a Bugbeartől megszokott módon még elég félkész az új feature. Az optikai tuning nem rossz, a vásárolható páncélzat meg akkor lesz érdekes, ha majd súlya is lesz az elemeknek, szóval lehet majd legózni, hogy teljesítményre vagy armorra gyúrjunk-e inkább a versenyek előtt. Ja, és pacsi a finneknek, hogy kivették végre a marha idegesítő és teljesen felesleges javítgatást a versenyek között, úgy tűnik mostanra rájöttek ők is, hogy egyáltalán nem passzol egy destruction racerbe.
Az új menürendszer színre nem rossz, de egyelőre elég bugos és kissé átláthatatlan, meg zavar is hogy lassabb-körülményesebb mint a korábbi placeholder elrendezés. Erősen gamepad-re gyúrták, így marhasokat kell oldalirányba lapozni, az nem igazán jön be egyelőre, remélem még finomítanak majd rajta. Az új build emellett érezhetően többet is eszik, az újabb mapokon kb. 10-15 fps mínusszal fut, holott nem néznek ki jobban mint a korábbi terepek. Ja, és murvás pályákon túltolták kicsit a poreffektet, nemhogy a mezőnyt, de még a pályát se látni a homokviharban, azt remélem visszább fogják majd. :)