Végül is van a tolatásban logika, főleg orrmotoros autókkal, bár ahogy észrevettem "realistic" töréssel olyan könnyedén le lehet szedni 10%-okat sorban az autó állapotából, akárhol, akármiképpen sebződve, a legsúlyosabb armor opciókat használva is, hogy én inkább csak biztos ami biztos alapon 'dögkeselyűzöm' körbe-körbe, amíg az a többiek le nem zúzzák egymást, majd időnként elkapok 1-2 halálsoron lévőt belőlük. Ha legalább hármat sikerül, akkor 99% garantált az első hely. Bár például az 1500 damage csillag ugrik, de azt gondolom inkább az önfeledtebb, árkádabb sebzési beállítással gondolták... "Realistic" sebződés és "expert" AI mellett nem is értem miért tesznek be normál versenyekbe is irdatlan sebzést teljesítve csillagozós extra feladatot, amikor ha rendesen elrajtolok és sikerül kimaradnom a balhékból, soha többet nem is látom az ellenfeleket...már csak a stadionos roncsderbiben kérhetne "best lap" teljesítést a játék, úgy lenne kerek... :D Egyébként a csillagozásnak van valami értelme? Mivel pénzt mintha nem kaptam volna értük soha, sem másféle juttatást...a játék pénzrendszerére is ráférne az átgondolás, a legegyszerűbb lenne mondjuk a másfélszeres szorzó mindenért, hogy ne kelljen annyit farmolni még sorra első helyek mellett is...és a rengeteg 6 körös versenyes bajnokság végén járjon már legalább egy A kategóriás autóra elegendő pénz - vagy egy random A autó - a nagy semmi helyett, mert ez a jutalmazási rendszer elég szűkmarkú. Még a FlatOut 1 is előrébb járt ezen a téren...és legalább ott volt a rengeteg fun mutatványozós verseny gyors farmolásra, itt meg legfeljebb stadionozni lehet kb. 2 percenként 1340-ért... Összességében amennyire komálom a játék rengeteg pontját, legalább annyira pislogok mint hal a szatyorban a megannyi felemás dizájn döntést elnézve...