közben megtaláltam angolul a választ a kérdésemre, de azért köszi. Egyébként nem tudom ti hogy vagytok vele, de szerintem eddig a második rész volt a legjobb (meg nekem az elsõ részben tetszett az, hogy zsúfoltak voltak a városok,meg szerintem a keleti hangulatjoz illett a legjobban ez az assassin téma. Bár maga az elsõ rész borzasztóan semiatikus volt), és azóta csak egyre ötlettelenebb a történet is, meg nincs is rendesen kidolgozva, illetve teljesen elhalnak bizonyos fontos elemek a játékban. Például egyre kevésbé van animus, és egyre inkább csak egy átlagos menü az egész. Meg nekem pl hiányoznak az épületeken a titokos jeleki meg a rejtvények is (ezeket a hülye társasjátékokat utálom, ráadásul mindig vesztek), ami az egésznek az összeesküvés-jellegét adta. Ebben a részben már semmilyen összeesküvés nincs, hanem videójátékot fejlesztenek az animussal. Vicc. (bár gondolom az lesz a nagy csattanó, hogy Desmond él, és õ van az Abstregonál)Maga ez a karib tengeri cucc jó lenne, csak nem elég pörgõs a játék, meg borzasztóan lassítják ezek a szarok, hogy szedd össze a palackot, a ládát, a kalózéneket meg ezeket a hülyeségeket. ilyen monjuk a kettõben is volt, de ott voltak nagy méretû városok, és lehetett ugrálni a háztetõkön, és ott ezek arra voltak jók, hogy egyfajta szabad mászkálás indokai legyenek. Azóta az ugrálás is teljesen leépült. Megszüntek a nagy háztömbök, meg egy csomó ugrálási figura is. Nincsenek azok a jó kis magasságok sem, mint amik pl San Gimignanoban voltak a kettõben. Meg egyszerûen itt már nem beszélhetünk assassinokról, hanem már olyan az egész, mint a skyrim, hogy mész egy kardos palival, és legyakon aki szembejön. Ráadásul állandóan új elemeket hoznak be, amiket aztán kivesznek, pl az assassinok toborzása és a csaparmunka, vagy pl a mik a Revelations-ben voltak, a bombák, meg a kampós végû rejtett penge. Meg minden részben eröltetik a hülye gazdasági vonalat, ahelyett, hogy egy jó kis fegyvert mondjuk úgy lehessen megszerezni, hogy kilopjuk xy házából vagy a királyi palotából vagy valami ilyesmi. Ráadásul ezzel a karibi pályával sem vagyok megelégedve annyiból, hogy ez egyész egyszerûen nem karibi táj, mégcsak nem is tenger, hanem valami mmorpg szintû fantasy táj. Túl sok a sziget, és túl sok a hegy. Havanna pl úgy néz ki, mintha valami amazonas menti település lenne, hegyekkel meg õserdõvel, miközben igaziból havannában nincs is hegy. Az is nagyon zavar, hogy a mellékküldetéseknek nincs történetük. Magyarul a játékból eddig volt hat rész, és még mindig ott tartunk, mint az elsõ részben, hogy van a fõtörténet, meg a teljesen jellegtelen egyéb.
Szóval igaziból ebbõl a sorozatból ne lett az, ami lehetett volna, és ez azért nagyon szomorú, mert ezzel lelõttek egy csomó jó ötletet, amikhez így már mások nem fognak hozzányúlni, és ezeket az ötleteket szarták el. Én egy olyan sorozatot vártam volna, ahol korokon átívelõ egymás üldözése zajlik, városokkal, merényletekkel, (vagy akár ezzel a karibi izével, ha jól lenne megcsinálva), settenkedésel, cselszövéssel, álcázással versenyfutással stb, Egyébként leimádkozhatnák végre az assassinok ruhájáról a csuklyát, mert nagyon feltûnõek tõle. (vagy legalább adaptálhatnák a kor viseletéhez) A kalózkorban miért nem egy piros kendõ van a fejére kötve vagy egy admirális sapka?