Ennek a sorozatnak a rebootja nem ezzel a szériával kezdõdött. Kb 10 éve a posványból hozta fel erre a szintre a Crystal Dynamics, hogy ismét egyáltalán érdekeljen valakit Lara. Mert hol is volt elõtte? Érdekes, hogy a konzolt hozod fel, mert kb már a második TR is tudod hogy maradt meg a PC-sek fejében?
A legirányíthatatlanabb játékok egyikeként. Olyan irdatlan foshalmaz volt az irányítása, hogy az valami hihetetlen. Joystick nélkül képtelenség volt anyázás nélkül menni vele. Már a traning pályához komoly türelem kellett. Ez egyébként még az Angel Darknessben is megjelent, a Core és a kiadó annyira telibe szarták (már bocsánat) mit kérnek a rajongók. Mindemellett AZ nem volt optimalizálva.
Aztán jött a Crystal D. és letett az asztalra egy rövidke, de élvezetes játékot. Ennek a fejlesztõ csapatnak köszönheted, hogy Tomb Raider széria egyáltalán még él és nem csak úgy marad meg az emberek emlékezetében, hogy egy 1-2 igényesebb részt megélt felejthetõ széria.