Ja és az AI döbbenetesen hülye, pedig nem szoktam sírni az AI-k miatt egy játéknál sem... ennek is eljött az ideje...
egy-két példával érvelnék is.
Lelövök csendben egy katonát, a társa észreveszi oda megy, vár egy kicsit, és aztán elmegy tovább õrködni, mintha mi sem történt volna. Nem nézz körbe vagy valami, nem , nem, segghülye nagyon.
A másik hasonló példa, amikor hangosan lelövök valakit, és a katonák elbújnak, de van amelyik sehova se m bújik el, csak legugol és szarik egyet :) Míg én megközelítem õket, nem is vesznek észre. Szóval angy gondok vannak itt AI téren.
A másik példa meg az, hogy valamelyik katona gépfegyverrel (nem sniperrel!) egy lövéssel elszed, hiába volt teli élete a karimnak. Szóval hülye is, meg csaló is. Valami módosított lõszere lehet az ilyeneknek. Ai terén tehát én még így nem csalódtam játékban soha... ennek is eljött az ideje.
Nem hiszem hogy a szememben fog érni 8+ fölötti pontot a játék, mert ezek nagyon idegesítõek, és a kampány sem olyan jó, mint az elõdjei. Unalmas, monoton küldetésekbõl áll.
Pro:
+nagyobb játéktér
+szebb, napfényes grafika
Kontra:
-Sok küldetésre rá van eröltetve a Sam Fisher lopakodás (pisztollyal ölés) pedig ugye ez egy sniper game. oké értem én hogy elõtérben van most a lopakodás, ennyit Sniper gameben a büdös életben nem lopakodtam mint a SE3-ban... de erre a loapkodásra vannak megfelelõ játékok, nem ez. lehessen lopakodni, de ne ennyit.
-csapdák, kütyük használata mellékes lett a gördülökény lopakodó központú játékmenete miatt.
-sniper fészkek mutatása és kjelölése (had dtudjam már én, hogy honnét érdemes majd lõni, ne rágják a számba)