ez általában gyenge jel miatt lehet. azt, hogy mit mond a gyökér a telefonon, ne hidd el egy percre sem, mert annyi eszük van, mint egy marék lepkének. nálam többször elõfordult, hogy kábeltörés miatt szeles idõben ilyen volt a digitális kábel tv (nekem mediaboxom van), és szakadozott a net. bejelentettem hogy minden szolgáltatással problémám van, majd kijelentették, hogy a modemig jó a jel, majd felvették a hibát úgy, hogy nem jó a mediabox (másnap jött a szerelõ a hóna alatt a cserével, mondom az minek..?). ez kétszer is elõfordult.
a jelet csak úgy tudják pontosan bemérni, ha rákötik a kábelre a célszerszámot a lakásodban, nem úgy, hogy a könyvbõl kiolvassa az ügyfélszolgálatos, hogy éppen mit kell neked mondani :)
nem tudom merre laksz, milyen módon van ott vezetve a upc. ha esetleg lakáson belül többfelé van osztva, lehet az elosztó rossz, vagy a koax van megtörve, de ez nem távgyógyítható dolog. szóval legközelebb ha elõfordul, jelentsd be, hogy küldjenek egy szerelõt.