A soft body és a jármû fizikán dolgoztak, ami azt a részt illeti, igaz ez a C3-on nem igazán jött ki, sõt a jármûfizikai rész még nem került bele a motor kiadott verzióiba. De még ez is arrébb van rendesen, hogy valószerû legyen, sok még a csalás is, amit nem akkor ott számol a gép. :) Hogy a Crysis legyen megemlítve a házak nagyobb darabokra hullanak szét, mint egy legóépület, ami ott stimmel, mert fõleg olyan épületekrõl van szó, ahol ez rendben van (bádogfalak, stb). :) Vagy ok a konkrét darabokra szétesõ egyébként egy szilárd testek, mint pl egy betontömb. Azt ma a CE úgy csinálja, hogy vagy realtime vág ki belõle részt, de esetben az nem szétesik, hanem ilyen golyóütötte lyukak, ilyesmi. Vagy pedig már elölre felvágják, hogy hogyan törjön szét az adott tárgy és nem realtime számolja a rendszer magát azt, hogy hogyan törik le egy darab. Tudom ez most szõrszálhasogatásnak tûnik, de ha már fizikai szimulációról van szó, akkor ez is egy késõi, de szükséges lépcsõ lesz.