Én a magyar gazdaságban azt nem értem nagyon, hogy az állam miért alacsony fordulatszámon való felkapcsolgatással (egyre romló fogyasztás mellett adómérték növeléssel) próbál sebességre (bevételre) szert tenni, miért nem hagyja inkább pörögni azt a motort (rövidtávú bevételkieséssel, a rettenetes terhek csökkentésével felpörgetni a fogyasztást) a teljesítményleadás szempontjából optimális fordulatszámra (arra a pontra, hogy a magyar tõke fellélegezhessen szintén a terhek csökkenése által és megerõsödhessen a megnövekvõ lakossági fogyasztás által).
Szerintem már középtávon (1-2 év elteltével) nagyobb adómennyiség folyna be alacsonyabb tehermérték mellett a megnövekvõ, lendületbe jövõ pénzforgalom miatt. Így viszont ahogy most mennek a dolgok azt látom, hogy ötödikben gyilkoljuk a motort 30-nál már bõven alapjárat alatt, csoda hogy még jár...
(Lehet elsõre hülyén hangzik az autós példa, de szerintem nagyon alkalmas ezt az egészet szemléltetni)