Ez nem hazugság, ezt úgy hívják marketing, és közel sem az Apple csinálja csak így. Nézz meg más területrõl szintén magukat prémium termékeket forgalmazónak valló cégeket, pl nézz meg egy Audi-Merci-BMW marketinganyagot (mondjuk a honlapjukat) mindenhol azt írják, hogy az õ termékeik a vezetõk, a legjobbak, õk a legnagyobb királyok, stb. Pedig amikor pl a BMW kiír olyat magáról hogy õ vezeti az innovációt, akkor azt mi alapján lehetne lemérni? Kb sehogy, a többiek is ugyanúgy fejlesztenek, mégis ilyeneket írnak ki magukról.
Mégis mit állítsanak magukról ezek a cégek? "Ja igen, ebben meg abban nem vagyunk a legjobbak, de azért vedd meg a termékünket légyszi!" . Még jó hogy azt fogják mondani hogy õk a legjobbak mindenben. Értelmes ember tudja, hogy ezeket a kijelentéseket a helyükön kell kezelni. Nekem is vannak Apple termékeim, de nem azért vettem õket, mert Sztív azt mindta hogy tvájsz ez öméjzing minden máshoz képest, hanem mert kipróbáltam és tetszett. Ennyi.