Lesz még olyan helyzetben részed szerintem, mikor nem megy valami mert gyenge egyenlõre a csapat, olyankor hagyni kell és késõbb visszamenni oda. Lesz pár hely ahová lazán be tud sétálni az ember de ha nem figyelt a fejlesztésre (például sok mindenre osztogatott pontokat nem pedig csak 1-2-t tolt fel maximumig majd léptette feljebb a skill besorolását), nincs elég és megfelelõ varázslata, piája, felszerelése, akkor simán elporolják az ott tartózkodó lények amiket késõbb még ujjgyakorlatnak sem lehetne majd nevezni.
Szerintem töltsd be az utolsó autosave-et aztán folytasd onnan a játékot, elhagyva a túl erõs lények lakta helyszínt és kicsit megerõsödve térj vissza oda. Mondjuk ha van elég pénz akkor érdemes felszerelkezni Seahaven-be mert a legerõsebb cuccok többségét (fegyverek terén legalábbis) bizony ott lehet megkapni. Ismétlõ számszeríjak, leaf/silk sword-ok mind mind a végsõ kategóriát képviselik. Esetleg csatangolj és menj be a kriptákba (mauzóleumszerû ajtókkal vannak lezárva). Azokban nincs ellenfél, csak logikai feladványok/csapdák amiken átvágva magadat mindig egy relic tárgyra bukkansz. Ez is nagyon sokat tud dobni a túlélésen.
Harcban buff-ok közül elsõsorban az inner fire jön jól (extra erõ), az eagle eye (perception növelés), a stone skin és a light magic páncélzat varázslata. Ha szellemek is vannak akkor kell a tûz expert scsoportjából a védõ varázslat ami alatt nem lehet feeblemind/sleep/paralyzed állapotba kerülni. A nyilaktól védõ varázslatot én speciel nem használtam. Nem úgy a regeneration-t, késõbb meg a party heal-t.
sárkánylovag:
Javítanom kell magamat. A magic a sebzésekbe beleszól, emeli pár százalékkal a max sebzést. Igazán nagy haszna majd valóban magas értéken (50 felett, de még inkább majd tárgyakkal feltolva 100 fölött) lesz. Az apró, 25-50%-os extrák helyett jobban jár az ember a magas skill általi alap sebzésnövekedéssel (1 skillpont többet ér mint 4-5 magic pont a sebzés tekintetében).