Igazán kedves vagy Saga hogy ilyen hosszan válaszoltál ;)
Abban igazad van hogy túl könnyûek lettek az RPG-k a sikerorientált felé ment a világ .
Az Arkániában benne voltak a gothic képzési rendszerei mégse voltak aktívak
merthogy már nincs rá igény.
Ncoren az volt az egyik kritika az egyik letöltõtõl hogy hát ebbe nincsenek videók 5 percenként és hogy gyenge a bevezetõ animáció :)
Az is oké hogy nincs nyíl a küldetéshez hogy oda menj mert ott van.
Ez is a szájbarágós , értem én.
De az szerintem nem jó irányító elv hogy megyek keletre meghalok 4 szer , na akkor erre túl erõs megyek nyugatra ott is meghalok 4 szer oké feladós, akkor észak, és ezt 100 méterenkét eljátszom.
Nincsenek a küldiknek konkrét helyeik,keresd meg a meteort! hol? az erdõben :) na jó de bakker... :)ez így most ilyen kóborlunk azt majdcsak találunk valamit.
Miért lenne az baj ha betennének egy varázslatot hogy mittomén Megérzés és amikor bemész valahova kiírná ilyen erõs lények vannak benn.
Minek teljesen feleslegesen frusztrációt belevinni a játékosokba?
Nem az a baj ha nehéz hanem az ha lehetetlen...
felesleges vele foglalkozni.
Sokszor fognak egy lényt amit ugyan le tudok nyomni , de ha már 8at tesznek belõle és özönlenek akkor már arra nem mehetsz.
Elmenekülni meg nem lehet. Egy normál csatába ha látod hogy rosszul álsz menekülõre fogod , itt elmegyek és nem szakítja meg a csatát akkor se, így sokszor lenyomok 6 lényt és még mindig nem enged menteni pedig nincs ott már senki...
Most Karthal körül találtam élhetõ környezetet csak ehhez kb 100 bukott csata kellett... Ezt megfelelõ játékelemekkel kikerülhetõ lenne.
Meg az indítható karakterek nincsenek kiegyensúlyozva.
A tûz a legerõsebb a többi a közelébe sincs, az ember varázsló meg nem max olhatja a tüzet. Pl az ork Vadász-nak az az elõnye a leírás szerint hogy csapdát tud lerakni 5 et sebezve meg szigonyal odahúzza a varázslókat. Na most ezek hol vannak ?:))) mert hírét se láttam...
A Béta rész amit teszteltek ki van egyensúlyozza és amit azt átlépted felborul minden egyensúly...