Egyébként én abban látom a játék rendszerének hibáját, hogy NEM lehet megvédeni a papír karaktereket. Ugyanis a defender képessége, miszerint, ha megüti az ellen vele az õt kénytelen támadni utána (egy körig), az fanatisztikus, csak éppen el is kéne találni az ellent ami már kevésbé megy, fõleg rugók ellen, nomeg az ellenfelek SOKAN vannak, a defender meg egyedül, valamint távoli mágusok, íjászok ellen nem véd SEMMIT. A mágus védõvarázslatai elején még okésak, mert egyik sebzéstõl védi a partit, míg le nem verik amennyit véd (ámde a méreg meg ilyenek átjönnek rajta ami egy vicc), a másik meg egy ütést elhárít bármi is lenne amúgy. Probléma a következõ, a sebzésvédelmet nem tudod olyan ütemben növelni fejlõdés közben, amilyen ütemben elkezdenek túlsebezni téged az ellenfelek ahogy fejlettebbek lesznek és többen is, az ütés elhárítás meg egy vicc, mert akár egyetlen ellenfél is ÁTÜT rajta, mivel pl. egy Kenshi két karddal harcol, ergó az egyetlen támadása is KETTÕNEK számít, így a második már bejön, mert elmúlik a varázslat (jogos, reális, csak éppen értelmetlenné teszi a varázslatot).
És ugye ha az életerejét fejleszted a varázslóidnak, akkor meg varázslónak lesznek szarok és mivel nem viselhetnek heavy páncélt, így sosem lesznek nyolcad olyan ellenállóak sem, mint a harcosok/védõk. ÉS így kb. ennyi, a papírokat MINDIG le fogják verni ahogy egyre elõrébb jutsz. Legidegesítõbb, mikor a boss fight legutolsó körében halnak le és nem kapnak exp-t. Röhej.
Persze mondhatjátok, hogy TAKTIKÁZNI, helyezkedni kell. Mégis hogyan, mikor számtalan helyen pricc-pracc-prucc és máris csapdában vagy, körbevéve és fújhatod a "taktikát"... Evvan.
Még wizardry 7-ben is voltak sorok és a papírokat hátul kellett tartani. De itt?!?!? Nóóóómális????