A küldetések célpontjaként megjelölt helyek bizony igen kicsik, így megtalálni bennük valamit nem mûvészet. A meteor például nem erdõben van hanem a desolate akármiben (ez is van megjelölve helyként a leírásban is, ez az a csupasz, elhagyatott régió Crag körül ahol az orkok dekkolnak, mindjárt nyugatra Karthal-tól). :)
Továbbra is azt kell mondjam, ez ne m a te játékod. Szerinted lehetetlen, mások szerint, köztük szerintem is, korántsem az. Csak a mostanság megszokottól eltérõen nehéz és a korán meghozott hibás döntések (rossz fejlesztés, takarékoskodás hiánya) nagyon erõsen éreztetni fogják hatásukat. Ha ennyire nem megy akkor tényleg hagyjad inkább, mert nem éri meg hogy magadat idegesítsed vele. Bár nem értem mi az amiért ennyire küszködsz mikor tényleg nem lehetetlen, sõt még csak nem is kezelhetetlenül nehéz a játék. Lesznek karakter halálok, sok törött fegyver, folyton kifogyó mana készlet de ezek mind korrigálhatóak. A tûz mellett meg igen jó még a levegõ sõt a föld varázslatok tárháza is. A levegõ direkt sebzésben sem rossz, de mint a tûznél így ennél is szinte mindenki rendelkezik valamilyen szintû védelemmel ellene még ha csak alacsony szinten is, a föld esetében ez már nem így van (a sebzés és lekötés egy körre, késõbb méregfelhõ és savas támadás, de itt igazán a gyógyító/semlegesítõ és védõ varázslatok a fontosak a földnél, míg levegõnél az eagle eye mert növeli a pontosságot, a villámok fejlettebb változatai a nyerõk és pusztítóak,azt akkor a vadászó forgószelet még meg sem említettem) . A vízzel szintén lehet majd virgonckodni, mert ez az ellenállás féleség is ritka (a nágák és vízi lények kivételével vagy nincs vagy nagyon alacsony mindenkinek). Sebzõ varázslatból a víz esetében csak 3 lesz, de már az alap sebzõ varázslata is jól fog jönni sok esetben (fõleg mert fagyaszt is és ezáltal csökkenti a célpont harci képességeit).
A béta rész amit teszteltek az igen keményen le lett gyengítve és úgy került át a teljes, végleges verzióba. Volt itt is nem egy beszámoló micsoda szörny hordákkal kellett EA alatt megküzdeni és az még nehéz is volt. Mégis le tudták nyomni akik foglalkoztak vele. Aztán a véglegesben a szörnyek száma a negyedére vagy még kevesebbre esett vissza. Ez nem kiegyensúlyozott hanem rettentõen visszafogott megoldás.
A hiányolt képességek, amikrõl olvashatsz mikor karaktert generálsz, a fejlett kaszt típus képességei. Majd ha teljesíted a hozzájuk tartozó feladatot akkor jelentõs teljesítmény javulás mellett azokat is használni tudod majd. De nem alapból.