Az egy vonalban sebzõ tûz varázslat az master szintû arra meg képes a free mage is. A grandmaster tûz varázslat az egy robbanás ami a csapat körül álló (közvetlen mellettük) sebzi. A 3 négyzeten a csapat elõtt sebzõ tûz varázslathoz elég a master szint is.
Ami miatt mégis érdemes esetleg bevenni a bandába egy rune priest-et az a tény, hogy mennyivel jobb túlélési képességei vannak harcban. Oda kell adni neki egy pajzsot és máris védettebb a harcban. Páncélt is viselhet, jó fegyverrel szépen tud bunyózni is ha kell. Ráadásul mivel törpe, így több a HP-ja is (minden pont a vitality-n extra HP-t ad neki).
A másik varázsló az lehet a free mage csak legyen egy harcos aki õt védi mondjuk intercept használattal (ez ha jól emlékszem akkor az exper warfare adja). Erre a szerepre príma lehet a crusader mert õ gyógyítani is nagyon jól tud majd akkor is ha egy pontot nem kap a magic/spirit képességeire. De a mercenary sem rossz, aki amint tovább lép a ranglétrán nagyon csúnya dolgokat tud mûvelni majd az automatikus találatokat és kritikusokat okozó támadásaival és egy (vagy két) karddal/tõrrel egy halom támadást generálva és így rohamos tempóban csökkentve az ellenfelek számát.
Sir Quno Jedi:
Az ubi saját fórumán vannak egész ütõs fõleg közelharcra építõ csapatok is például 3 crusader és 1 free mage kombinációjával (agyonverhetetlenek a gyógyító képességek miatt és mindig lesz aki nyomjon intercept-et a varázslóra), de a 3 különféle mágiahasználó és 1 kevert kasztra is vannak kombinációk, bár az ilyenek általában erõsen építenek a harcosként is felhasználható dwarf rune priest-re amibõl nem ritkán 2 is van. Melléjük jöhet 1 ork shaman meg egy free mage és sok problémájuk nekik sem lesz. Hiszen akad ott vértes akinek HP-ja is lesz, lesz mágiában széleskörûen képzett egyén (free mage) és supportnak ott a shaman is.