Melyik körbejárós kriptára gondolsz? Mert van egy pár ahol lépegetni kell kapcsolókra. Ha arra ami tele van kapcsolókkal és van egy rácsos lezárt kis beugró, ott a cél úgy körbe menni hogy nem lépsz kétszer rá ugyanarra a kapcsolóra és pont a rács elõtt fejezed be a körbejárást.
Egy másik ahol oszlopok lesznek meg földön kapcsolók, ott mindig meg kell találni az adott kapcsoló párját és csak arra rálépni (egy legyen aktív és ha a párjára rálépsz akkor eltûnik egy oszlop, elõkerül egy új kapcsoló aminek lehet megkeresni a párját). Ha nem megfelelõre lépsz rá akkor sztorno és lehet újra rálépni az elsõre és keresni a párját (a lement oszlopok lenn maradnak). Idõigényes de nem nehéz.
Mindkét helyen a jutalom 1 relic meg néhány kiegészítõ tárgy/pia.
Karthal-ba a bejutás majd akkor lehetséges ha megkaptad azt a feladatot. Elõtte le kell rendezni még Lost City-ben az õrült manust, majd ezt lejelenteni. Utána lehet menni a fõkapuhoz és mellette lesz egy kis víz négyzeten átjutva a csatorna bejárat.
Az említett csatorna meg vakjárat. Ha a megfelelõ helyen mentél be akkor kijutni úgyis egy épület belsejébe fogsz (ahol a második szinten ott egy shard jól eldugva). A Karthal-i csatornarendszer amúgy 2 szintes, lesz majd átjárás közöttük és innen belülrõl lesz nyitható az út Lost City felé.
MaRee:
Az a felállás nem a legjobb. A blade dancer kezdetben nagyon gyenge (már a többi ütõgéphez képest) és ha nem bicskást csinálsz belõle akkor az is marad. A Defender jó lesz de valami jobb köztes class kéne mellé nem az általad használt duó (a hunter helyett mondjuk scout de még a ranger is jobb vagy a crusader akinek kiemelkedõ képességei életmentõek lesznek a játék utolsó pár percében/órájában). Warfare-t meg tessék nyomni a harcosokkal mert az abban kapott "varázslat szerû" képességekkel tudják életben tartani a gyengébb csókákat (intercept), automatikusan találni közelharcban, kicseszni az ellenséges varázslókkal és így tovább.