SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához! Blade dancer-nek érdemesebb a dagger,és inkább gyúrnék perception-re,mivel a might szimplán nem növel annyit a dps-en,mint amit vesztesz egy miss hit-vel.
Nálam így nézett ki:1might+2per+1vit/szint.Defender-t még nem használtam,de nem térhet el sokban,nála 2might+1per+1vit-re gyúrnék,és endurance majd tolja neki a HP-t.Mágia használók pedig:2magic+1spirit+1vit minden szinten.Nekem ez bevált,senki nem papír,és be is talál,aminek be kell,uh van dps is rendesen.
Skilleknél ha egy melee kaszt tudja GM-elni a daggert,akkor egyértelmûen azt érdemes választani.Rangedre gyúrni továbbra sem látom értelmét,az 50% levonás pont elég ahhoz,h el se gondolkozzak rajta,még ha nem is támadnak rá vissza(viszont kezdésnek mindenkinek legyen kiválasztva vmilyen ranged fegyver,még a mágusnak is).Freemage-nél sztem érdemes az air-t kirakni,ha már az a GM skillje(esetleg dark magic,ha 2 dagger blade dancer-rel+agonyval tolod:D),illetve kell healer a csapatba,vagy sámán/druid.Esetleg crusader,de ha õ egyedül van,akkor tolni kell neki felfelé a manát keményen,ami viszont az egyéb képességei rovására megy.
A jelenlegi csapatod attól tartok,h csúnya xopás lesz a játék végéig,de ne legyen igazam.Én lvl 20on jöttem rá az elõzõ brigádommal,h mindent,amit lehet,elbaxtam,de újrakezdtem,átgondoltabban,és mindjárt jobban is élvezem a játékot:)Ha nem vagy nagyon ellene az ötletnek,neked is ezt javaslom,teljesen más élmény.