A tûzzel nagyobb sebzést tudsz produkálni, fõleg egy grand master-rel. Az air-rel nekem az volt csupán a bajom, hogy a kezdeti ellenfelek kivételével mindenkinek van ellene valamilyen szintû ellenállása és elég gyakran összejött, hogy még a legjobb, legképzettebb mágiahasználóim air támadásait is levették resistance által az ellenfelek. :( Ettõl még príma egy cucc, fõleg víz és tûz lények ellen (nekik elég alacsony az air resistance értékük).
Nálam a sebzésben a legnagyobbat eddig a prime magic implosion varázslata produkálta, amit szorosan követ a tûz iskola mester varázslata (nem kie elõnye az sem ,hogy egyszerre nagyon sok ellenfelet tud támadni vele a játékos és elég gyakran összejött vele a kritikus sebzés is), majd a water magic tsunami-ja és csak ezután jött az air chain lightning-ja.
A játék végén meg a light irtott nagyon csúnyán, mert nem elég, hogy nincs ellene védelme az ellenfelek 99%-ának, a játék végi ellenfelek ráadásul még érzékenyek is rá, így pedig igen magas sebzéseket tud produkálni még úgy is, hogy amúgy nem egy nagy szám. A játék végi fõ ellenfelem arcát szintén egy ilyen varázslat tépte le (miközben a sérült csapatot maxra gyógyította).