Nekem ott már semmi problémám nem volt. Úgy mentem át az ellenfeleken mint forró kés a vajon. Fent a városban az ostromnál a light magic sebzõs varázslatával meg a tûzzel gyengítettem az ellenfeleket akik meg túlélték azokat leverték a harcosaim. Odalenn a sötét lények ellen szintén light magic dominált, de a mellé már csak malmozni tudtak a harcosaim vagy lövöldözni, mert nem nagyon volt aki túlélte a light támadásokat.
Kajával nem volt gondom a felbérelt ork kísérõ jóvoltából(nem pihentettem csak naponta egyszer a csapatot pont emiatt, a gyógyítás ment mágiából vagy lötyikbõl és csak végszükséglet esetén jöhetett szóba egy nap két pihenõ).
Mindenkin ott figyelt 1 mérgezéstõl óvó cucc (kin gyûrû, kin nyakbavaló, máson meg más cucc) így a mérgezés esélytelen volt a csapattal szemben. A mágiahasználókon még volt átok elleni védelmet adó felszerelés, a harcosokon meg gyengítés elleni védelem. A paralízis és hülyítés (feeblemind) ellen meg védett a burning determination (már míg le nem kapta az ellenfél). Volt fel nem használva altatás (sleep) elleni védõ nyaklánc is a csapat birtokában, de látni láttam már KO és knockback elleni cuccokat is, de ezen hatások egyikével sem sem találkoztam a játék során így nem tartottam meg az ilyen cuccokat.
Mondjuk azért elég sokatmondó figyelmeztetés, hogy mielõtt elindulnál az ostromra, a program rákérdez a dologra és figyelmeztet, hogy onnan nincs visszaút. Magyarán adott egy "ingyen" tippet a program, miszerint nagyon alaposan tankolj fel mielõtt elindulsz az utolsó nagy harcra.
Készleteket egy helyen lehet venni az utolsó küldetésben, a dutyiban raboskodó egykori tanácstagoktól mielõtt lemenne a játékos csapata a rég eltemetett városba.
SlipKnoTian:
Az nem nyílik ki, de nem is kell neki. Dísz. lesznek ilyen ajtók több helyütt is. Menj csak nyugodtan tovább.
Sir Quno Jedi:
Ez már a régebbi részekben is így volt (legalábbis a 7-ben tuti, azt most pörgettem ki megint), hogy a stone skin-en is átütöttek a spec hatások hiába nem tudott sebezni az aki bevitte a találatot.