Nos, végre sikerült elõször végigvinnem, bugok nélkül warrior fokozaton. :)
A 2 pengetáncos + 2 mage igen keményen aratott.
Egyikük két karddal (két legendás), másikuk két tõrrel nyomta. Sikerült vennem két fény sebzésû kék tõrt (+24 és +20-as), amiknek még spec képességük is volt. Végjátékban nem utolsó dolog... :)
Az utolsó küldetésben odáig, hogy Erebossal kellett harcolni, nagyon tetszett, hangulatosak voltak a labirintusok. Igaz, a nehézséget csak az jelentette, amikor hirtelen hat irányból nyolcan beteleportáltak körénk, semmi védõvarázslat mellett, és mind a két mage kapott egy-egy butítást... :) Egyetlen olyan varázstárgyat sem találtam a játékban, ami a butulás ellen védene (igaz, méreg ellen védõt sem :) Épp ezért az utolsó küldetésben Crag mellé a patikus beszerzése szerintem életbevágóan fontos. A kaja nem annyira létkérdés, én a 20-ból 6-ot ettem meg.
Az Erebosos harc inkább volt unalmas, mint nehéz, bár egy kisebb vagyont keresett rajtunk kedvenc patikusunk... :)
Mester víz és mester föld mágia nélkül ne vágjon neki senki a kalandnak. Az sem hátrány, ha valaki ismeri legalább a fénymágiából is a mesterfokot. A tûzmágia elég expert fokozaton (kivéve rúnapap), a sötét meg alapon, bár volt néhány hely, ahol a purge igen-igen jól jött (pl. Lost City 3 pókica). Levegõre egy pontot elég szvsz, hogy meglegyen a levegõ védelem légelementálok ellen. Prime magic meg szintén elég szvsz expert fokozaton (azonosítás, dispel magic), még ha az implo jól is sebez (ahol sebezhetne, ott idõd nem lesz ezt nyomni... :)
Bevallom, én a mágusaimat szinte sosem használtam sebzésosztónak (próbáltam, de kevéskék voltak): a két pengemester csépelt, õk meg fenntartották a gyógyításokat / védelmeket, és szedegették a negatív buffokat. Ennyi.
3 küldetést nem tudtam megcsinálni: nem találom valakinek a lányát, a 9 könyvbõl csak 8 lett meg és nincs kedvem kivárni az 1 hónapot a hülye misztikus tanok nagymesternek. :) A karakterek lvl 32-n fejezték be, úgy, hogy amint lehetett a +10% TP-t adó asztrológus állandó segéddé avanzsált, és hozzá a másik +10%-ost vittem, ha épp nem kellett mást fuvarozni. Az utolsó 2-3 szinten igazából már nem nagyon volt mire pontot tenni, így kitérést, meg egyéb harmadrangú skilleket növelgettem...
Kíváncsi lennék, a 4 harcossal hogy lehetne lenyomni a kalandot (vagy a 4 mágussal)? Mindenesetre most egy pala-vándor-felderítõ-vadász kombóval fogok újra nekivágni.
És hogy milyen volt a játék? Szerintem baromi jó! :D